Bulle i ögat

Sorligt att veta att inte Emma har skrivit något i bloggen när man loggar in... Själv måste jag skaffa mig en ny blogg och ett nytt namn. Tjugotredjebloggen var den bloggen som vi hade tillsammans och jag har ingen större lust att erövra den för mig själv. Det skulle aldrig gå. Även om det inte finns så mycket kvar av den så känner jag att den är våran och inte bara min.

Måste bara komma på ett namn och så, men under tiden kan jag blogga på Tjugotredjebloggen <3 .



Estradish <3

B - Bea borde tänka sig för mera....

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0