Jonte + Bea = <3

Var och övningskörde idag. Sitter och väntar på att min 'lärare' ska komma när, Glim kommer in haha! Helt otippat! Han skulle visst också köra idag.

När jag satt på stationen i Huddinge och väntade på tåget rispade jag in två boxtäver något så fruuktansvärt fint. Not haha men endå, dock hann jag inte med " = <3 " men det får jag väl skriva till nästa gång. Såå detta konstverk hittar ni på huddinges pendeltågstation!





Mina och emmas fötter, nuså.. fotmannen, blir du glad över att se våra fossingar?




B - BEaaaaaaaa

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

Ja <3

2009-08-18 @ 12:44:46

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0