Sick and tired

ÅH! Vad jobbigt det är att må dåligt. Man får inte lust att göra någonting...
Idag ska jag träffa Nadj. Vi ska nog baka någonting, kanske kladdkaka eller muffins (eller ingen aning faktiskt...). Sen ska hon sova här.

HELT SJUKT, jag har aldrig aldrig aldrig haft en sån "oplanerad" vecka förut. Mina veckor brukar vara helt fullspäckade. Snacka om att jag behöver skolan snart. Såhär ser min roliga vecka ut....

Måndag - Träffa Nadj
Tisdag - Ingen aning
Onsdag - Ingen aning
Torsdag - Ingen aning
Fredag - Ingen aning
Lördag - Fira Bea
Söndag - Ingen aning

Någon som vill ses? Haha. Men det löser sig nog trots allt.


Zebra Dress SEK 549, Rare Fashion - NELLY.COM


Beautiful Dress SEK 549, Rare Fashion - NELLY.COM

Kollade på nelly.com för ska köpa en ny festklänning. Men nr 2 såg konstig ut på film...

Kram Emma


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Nadj

2009-08-18 @ 02:18:07
Jag heter Nadj

Onsdag bokad :D,staaaaan

2009-08-18 @ 02:19:54

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0