Aug. 22, 2010

Vaknade precis, baby ligger och sover som en stock! HAn gick ifs och la sig senare än mig(spelade cs hela natten haha).

HM
Ska lägga upp lite bilder på vad jag köpte på hm snart.
SkänhetsTips!
Här är en creme till ansiktet som jag baxat av jonte några gånger, den e superbra :D . Fyller år imorgon och har önskat mig den och sen den där cremen för längre ögonfransar. Båda e helt sjukt bra, men sjukt dyra. Hmpf! Jaja, hoppas på att få dom imorgon annars köper jag själv. Höhöh!

Den fantaskiska cremen för ansiktet!



Mhhhh pusspuss på dig !.... hehe

Börjar bli gammal ser jag, rynkor i pannan och grejer...!



Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0