Aug. 22, 22:12

Sovande Bea?
hmm, har alltid undrat hur jag ser ut när jag sover. Så tog mig an uppgiften att fotografera mig själv i en sovande pose och dela med mig av den här på bloggen tillsammans med er. HAHA! Och när jag tittar på denna bild förstår jag inte vad jonte snackar om när han säger att jag ser söt ur när jag sover, ser typ ut som en padda som blivit överkörd av en lastbil!!

Tadaa, en snarkande bea?? Nästan iaf hihi :D



Emma!
kom igen, ett inlägg måste du väl endå klara av att skriva innan du går och lägger dig!! :) Lavv yahhhh Natti ♥


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0