BEa gooeezz smart

Shopping
Ska visa vad jag köpte för er , men inte idag.. på morgonen imorgon när jag har sovmorgon, wiho! Det blev en tjocktröja(en av presenterna från mamma och pappa) Sen presentkortet från Emma och Christian köpte jag ett linne och en ny mascara! Sen ska jag visa vad jag fick från sabrina i födelsedagspresent också! :) Justee, sen bilderna från idag när vi käkade pizza och tårta, haha riktigt söta på mig och jonte (; .


Illustrerad vetenskap
Världens bästa tidning :D höhö! Ne men den e riktigt spännande tycker jag faktiskt. Ska läsa den nu sen blir det godnatt för mig :) .





Jag och min page!
Ser ut som en struts hahah




Godnatt !

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Sarah Wärting

Du passar skitbra i page :) på bild ser det ut att passa din ansiktsform ;)

2010-08-23 @ 22:18:04

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0