Bina till Kina

Dra mig baklänges
BBUUÄHÄHHHH !!! Idag åker en av mina bästa vänner ivg till Kina i ett år. Känns helkonstigt att inte träffa personen på ett sådant längt tag! Men har lovat henne att jag ska komma och hälsa på henne om jag får ihop tillräckligt med pengar!

12 år
Sabrina har jag känt sen vi gick i ettan såå,, vad blir det nu.. 12 år? Ja typ.. I tolv år har denna lilla fulir inte bott mer än 5 minuter ifrån mig och nu helt plötsligt ska hon bo på andra sidan jordklotet????? Ahwww, blir så ledsen när jag tänker på det :'/ .


Emma Jag och Sabrina på våran studentdag!




Det förklarar ju en hel del varför det regnar något så fruktansvärt idag!


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

htdgfb

2010-08-26 @ 19:04:41

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0