home


Helt slut!!
Har kommit hem nu en liten snabbis, ska vara tillbaka klockan 6... Funderar på att klippa mig idag!! Vill ha någon annan frysyr men kan inte bestämma mig för vad jag ska ha.. HMM! Får se helt enkelt, så tråkigt med bara rakt..
Just nu är jag helt sluuut, har städat hela nedervåningen helt själv.. har liiite kvar att göra.

Ledig imorgon iaf!
Fixade så att ja e ledig imorgon, gjorde mitt kort idag(blev sjuukt ful på bilden, kan visa sen). Men i alla fall, då har jag ju hela dagen imorgon på mig att städa övervåningen............. suck.


Försökte trycka ihop anisiktet så mkt som det gick hahah!

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0