Puss puss

HEJ!
Sitter här med sällskap av min älsklingsfågel Rille <3 Han spelar dryg och vägrar pussa mig. TACK
Idag har jag varit på ikea sen kom jag hem och sov i tre timmar. Jag ska forsätta mitt rumprojekt eftersom att jag ännu inte riktigt är nöjd. Ska lägga upp bilder senare i veckan.
Ikväll har jag inga planer. Hela den här veckan har varit fullspäckad + att jag har varit sjuk så kändes lämpligt med en hemmakväll. Ska snart ta ett långt varmt bad. Har fått ett chokladpulver som man kan ha i vattnet när man badar men vet inte om jag vågar testa det. Risk för massa finnar kanske?
Han totalingnorerar mig
Fett kaxig
Spanar in någon sexig gråsparv?
Pulvret
Kram Emma

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Bea

hahah rille alltså !

2010-08-21 @ 17:37:18

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0