Sömn

Jag har ofta problem med att somna, så igår när jag låg och tänkte i min säng så kom jag på några saker KAN funka när jag inte kan sova.

1. RÄKNA FÅR
Ärligt talat så funkar det (ibland). Ni som inte fattar vad jag menar så tänker man "1 får, 2 får, 3 får... osv." Man brukar lyckas somna när man är uppe i 200 får ungefär(ibland). Räkna långsamt annars blir du bara stressad(ibland).

2. MAGEN FULL MED MAT
Ibland kan jag inte sova för jag är hungrig och då proppar jag mig full med mat...Vilket jag inte föredrar, för hur bra är det egentligen? Men det funkar (typ).

3. HELT NAKEN
Japp! När jag sover helt naken (och själv) sover jag som bäst. Men det gör jag sällan ;)

Emma

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter BEa

hahahhaah Emma sista där va bra !!

2010-08-26 @ 13:56:42
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Jag heter patricia

Shit va brun =)

2010-08-26 @ 18:31:27
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0