största bangarn

Hej hopp!
Har gått på kth i två dagar nu, men känns som att jag har gått i en månad. Dagarna har varit sjukt långa. Efter det här inlägget ska jag ner och däcka i sängen. MEN FÖRST en klassisk inne och ute lista...
INNE INNE INNE INNE
Coca-cola
Vet inte om jag skulle sätta det som inne eller ute, men jag har blivit helt beroende av coca-cola. Har druckigt ett glas innan frukosten 5 dagar i rad nu. Mums.
Hajtänder
Finns inget mer bad-ass än ett haj-halsband runt halsen.
Jag med en tand från vithajen jag fånga i stilla havet.
Brun utan sol
Ah finns inget bättre än brun utan sol efter att man börjar blekna efter utlandet. Egentligen är jag mer för solarium, men det är ju farligt...
UTE UTE UTE UTE UTE
Folk som kommenterar mina inlägg irl
Grr... Så sjukt pinsamt när folk läser upp det man har skrivit och garvar åt det. (låter som att jag är mobbad nu, vilket jag inte tror jag är (?)) Men allt man skriver låter så korkat när man hör det från någon annans mun.
Bangar-dagar
Jag har varit en riktig bangare de senaste veckorna, kan erkänna det själv. Vet inte varför? Oftast tror jag att det beror på att jag har varit trött. Men från och med idag är det ändring på den saken ;)
Onyttig mat
Förr älskade jag pizza och hamburgare från Makkedonken men nu är de faktiskt i min ute-lista. Man känner sig fräschare av att äta en smarrig sallad eller liknande. Najnajnaj, bara okej när man är bakis.
+ EN EXTRA. Folk som låtsas att dom inte bryr sig
FAST ATT MAN FÖRSTÅR HUR MYCKET DOM BRYR SIG EGENTLIGEN! muahaha.
Puezz Emma

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

hoppas ni inte glömmer bort min fotbild imorgon :D det är fan en ett års tradition

2010-08-17 @ 21:13:18

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0