Wazzuupp

Sova snart
Hmm vet inte vad jag ska skriva, har precis gjort en stort glas vatten med citron i, sattsar på att bli frisk till helgen i alla fall!! Jonte är ute med tjuberg och martin. Jag hängde med ett tag men sen började jag hosta så gick tillbaka. Ska gå och lägga mig snart.

Emma e bäzt
Ser att emma har gjort värsta inlägget, fett kul emma skriver alltid saker som har någon mening.. tillskillnad från mig som skriver meningslösa saker hela tiden haha men de e så det ska vara.

Bar på kth!
Det finns en bar på KTH .. haha alltså inne i skolan! Så här ser deras drinklista ut.. väldigt spännande om jag får säga det själv.




NAtti mina små barn!

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0