25 December



Tack för alla fina och värmade sms-hälsningar från nära och kära igår, telefonen plingade som aldrig förr haha. Ni är så fina :) ♥ God Jul på er alla med som jag inte hann svara på!




Små grodorna
Idag har jag och min bror spenderat dagen inomhus... Vi har bakat, YEy! Små grodor, sjukt söta alltså!

Försökte att göra den groden längst ner till höger som Emma, ganska likt ! ;) Hahaha!



Jag cooolade upp mina lite! Hahah fett fula!


Janbanan




Kram Bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Mika

Hahaha älskar grodorna! :D

2010-12-26 @ 20:08:51
URL: http://redapples.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0