Snygga naglar till nyår?

 
Hej Alla TJEJER! (och killar??) 
Om någon vill ha Snygga Gelénaglar till nyår så fixar jag, det kostar 250 för vita tippar och 350 för glitter.

* Tider 26-30 december under dagarna
* Det tar ca 1,5 - 2 h att göra
* Glitter finns i rosa, turkos, silver, blått, grönt, gult, lila mm.

Ni kan skriva till mig på min mail: [email protected] ( HAHA! Reta mig inte.. den e gammal, lägger helst inte ut min nya här)


Här är bilder på när jag precis började göra naglar.. Typ två år sedan, så nu blir dom mkt bättre. Ska se om jag hittar nyare bilder, men har inte fotat på senaste tiden.. Lägger upp bilde när jag fixar på någon!

Vita, korta naglar




Vita, långa naglar



Rosa glitter, korta naglar


Silver Glitter långa naglar .. Bra med blixt!! Not.. aja man ser typ iaf


Grönt Glitter Väldigt långa naglar ( Elin som alltid ska ha så långa :D ! ) hah



Hittar inte fler bilder just nu!
Men hör av er om ni vill göra, Kram Bea!

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anna

Snyggt!

2010-12-25 @ 12:55:43
URL: http://annakanna.blogg.se/
Jag heter nicolina

tuung e du =)

2010-12-26 @ 16:03:51
URL: http://nickita.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0