Tenta snart

Emma har blivit en hejare på att uppdatera bloggen, och jag är sääämst nu när jag håller på att plugga till tentan.. Den e ju på Fredag .. Så imorgon kommer det vara full rulle med matten.


Mkt fina bilder på mig och Jan ... Haha


Jag ramlade, För vi körde fettfort med våra cyklar på spåret (typ tåg-cyklar) å sen så flög vi ur spåret...å när ja skulle resa mig så puttade Jan ner mig igen.. osv Hahah askul.


NAtti
Bea

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Popkungen

fin header! :)

2010-12-18 @ 11:25:36
URL: http://popkungen.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0