Jag talar ut

Den här dagen (& gårdagen) har varit helt fantastiska. Igår var jag med Christina sen med Bea och sen med Carro och idag har jag bara tagit det lungt. Jag måste ta det lungt eftersom att jag ska jobba många timmar resten av veckan. Åker ju rullskridskor hela kvällarna så det blir lite träning. När jag jobbar så flyttar jag in till min lilla etta inne i stan. Tyvär har jag inte internet där ännu SÅ JAG KOMMER INTE ATT KUNNA BLOGGA :(. Jag ska försöka shoppa nyårsklänning någon av de här dagarna och lägga upp på bloggen så fort jag kommer hem.

TIPS FRÅN COACHEN NR1
Lyssna på Bruno Mars nya låt "Grenade". Den är sjukt bra! Jag har bett Bruno Mars att gifta sig med mig på facebook. Hoppas han svarar.

TIPS FRÅN COACHEN NR2

Lyssna på Eddys nya år "I like the way". De är en lite svängingare låt som jag dansade till på Nicolinas fest. En kille vid namn Tony spelade den för mig och sen dess har jag lyssnat på den kanske 150 gånger.


KRAM EMMA

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0