E ja ett Plugg-Tarddd eller?

Alltså dra mig baklänges fem gånger typ, men jag har aldrig haft en roligare Söndag i mitt liv! Söndagarns har alltid varit me mest meningslösa, tråkiga,tv-tittande dagarna.. Men tada: Ja pluggade hela söndagen faktiskt och nuså märker ja att de va kul? Vad händer ?? Haha, aja de e ju bra det!

.. och nu ska jag gå och göra lite på modellen innan jag lägger mig i sängen med böckerna!

Polisen Bea haha, gammal bild... 


Simma lugnt! / B

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter mathilda

era tävlingar har varit så bra, hoppas det kommer nya snart igen! :D skulle verkligen vara kul om det kom någon mer med färgade linser!!!! :D

2010-10-18 @ 19:44:49
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Jag heter Neha

Grr^^

2010-10-20 @ 22:42:38
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0