Love

Böllopp
kollat på mammas och pappas bröllop på tvn nu haha, kuul! De firar 24 år idag, bara så alla vet! Nog om detta.. Var i skolan idag för att bestämma grupper och så, kom med en bra grupp! Känns det som iaf :) ! Vi har kommit överens om att vi ska göra vårat projektarbete om en stavmixer, Sjukt kuuul! Som alla kanske inte visste så är mitt stora mål här i liver att göra ett "set" med matproduktsgrejer, alltså en brödrost+bakmaskin +mixer + elvisp + aa massa annat som ingår. FETKUL!

Träna?
ska jag kolla på tv och sen gå och lägga mig. Undrar när ja ska börja träna?? Suck.. HAr knappt rört på mig det senaste året.. åren??? Dags att få tillbaka magrutorna! Men huuur??? Vad kan jag göra för att inte slita sönder hälarna och knäna... Suck.. tål att tänka på!



Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Ranjit

ELLO!

2010-10-26 @ 12:30:52
Jag heter Anonym

söta

2010-10-26 @ 12:31:08
Jag heter J.

detsamma sötnos! <3 Kramkalas!

2010-10-26 @ 20:37:18
URL: http://quasimoda.blogg.se/
Jag heter nicolina

sköna videos ju! hahaha



okej GOOOOOOOD

2010-10-27 @ 18:51:08
URL: http://nickita.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0