Ställ om klockan!

vad händer vad händer?
Det kan man fråga sig.. bloggen får stryg från plugget!

Nej men nu ska det bli bättring :) Från och med idaaaag!

Idag ska jag spela badmington med lillskiten
Ikväll ska jag ta det lugnt tror jag.. precis som igår :P .. Orkar inte festa längre.. sparar mig till sittningen på fredag istället!

Håller på att trimma till kroppen lite... Ska lägga upp lite "före" grejer och sen efter en vecka osv varje vecka å se om de e någon skillnad !



BTWW!! Drlmde om att jag kunde flyga!! Att jag och Emma var tjuvar typ hhahha och flög runt i affären!

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0