Thai

Idag har jag :
Cyklat i en halvtimme
Åtk på roddbåt i en halvtimme
kört pilates också en halvtimme
Alltså cykel och rodd är en maskin..........

Yey Va duktig jag är.. !

Åh va ja villl åka till ett varmt land nu!!!! Typ thailand?

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter malin

Hejsan, fin blogg, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur de gick från att jag var livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som 19 åring :) <3

2010-10-31 @ 16:38:39
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0