bloggtorka?

September
Shitshit det är september nu.. Och det börjar bli kallt och så.. Måste få ihop mina pengar snabbt för att kunna köpa en ny Gåsjacka hihi :D ! Iår ska jag bannemig inte frysa någonting alls!

Tidigt uppe
Idag vaknade jag vid halv 8.. ska egentligen gå upp om typ 5 min, men de e ju alltid bättre att ha lite extratid på morgonen, speciellt när jag ska på värsta äventyret haha nej men måste ha matsäck till hela dagen, träningskläder, handduk, skor mm .. HMMM!! Vad ska jag ha för väska... Det får vi väl la se ;) !


shit my britt vilken skillnad det ser ut på "hårkvalitén" när man har färgat och inte.. Värsta utväxterna där fram, haha.

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0