Cidres

Kom hem nyss! Har pluggat matte HELA dagen. Har suttit och oroat mig om polynom division och liggande stolen(matte-skit), men va lätt det var när en vettig människa förklarade det för mig. Rena barnleken. och sen så har jag ledigt imorgon! YESYESYES! *hoppar av glädje*. Ska färga mitt hår! WIHUW!

Imorgon bär det åt till Christians landställe. Han & hans syrra har kirrat en kräftshiva. Jag har laddat med olika cider som jag hade tänkt skriva en liten rescension om efter. Min favorit just nu är Kaktus/Lime men kommer inte ihåg hur alla smakar. Vem vinner o vem försvinner?


De sex muskitörerna

Snart ska jag iväg och träna med Beatish sen så ska vi hem till henne och jag ska fixa mina nails. Kommer bli najs!



KRAM EMMA


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-09 @ 21:36:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0