DAGENS

Igår:
Var med Chrisitan igår. Kollade på Notting Hill och käkade en god middag.

IDAG:

Vaknade och körde aerobics morgonpasset.

Precis som Bea: har jag pluggat hela dagen.
Precis som Bea: har jag RÖSTAT idag!

I kommunvalet:
TULLINGEPARTIET FTW! Det kändes som det självklara valet eftersom att min pappa är kandidat. Hoppas verkligen att Tullinge blir en egen kommun. Vore grymt!
I landstingsvalet: Miljöpartiet. Visste inte riktigt vad jag skulle välja, men miljön är väll bra och så.
I riksvalet: Hemligt ;) Pappa och jag bestämde oss i sista minut för vi tycker egentligen att alla partier är keffa. Tyvär kan jag inte säga vilket vi tog.


Snart så ska jag iväg och köra dansaerobics kvällspasset med mamma.

Inte bara kvinnor i köket. Christian också!

HEJSVEJS!


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Christian

man ser ju att bilden från köket är inklippt..

2010-09-19 @ 19:05:40
Jag heter Bea

ha ha ha !! ;D Nottt!!!

2010-09-19 @ 19:17:54
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0