Frön är för fåglar!

Vaknade imorse pigg & glad. Härligt med torsdag, snart är det helg! Jag skuttade till köket och längtade efter att få äta en god och saftig frukost tills jag märkte att... det BARA FANNS BRÖD MED FRÖN PÅ. FRÖN! Stora och små äckliga frön. Kan inte folk förstå att frön är för fåglar? Nu förtiden använder man frön till bröd, sallader, mat och efterätten. Min fågel håller på att svälta ihjäl medans människor håller på att äta upp världens alla frön.
Bananas are for monkeys
Seeds are for birds
"Smarrigt" Frö - efterätt

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Bea

HAHAHAHAHAHHA!! Jag tycker exakt samma sak!! haha Emma alltså

2010-09-16 @ 17:16:25
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0