GUmmistövlar!!


Morsning korsning!!
Åhh najj jag har faktiskt inte hunnit ta kort på jääckan. Men jag slutar 12 idag så fixar de när jag kommer hem. Har även datalektion idag så Gisssar bara på att jag kommer uppdatera bloggen i brist på fokus till uppgiften... men de e bara jag.
Men nu har jag FEETTTbråådis!! CIaoo!

Juuusstee haha måste berätta om min dröm sen! De e flera som jag känner osm var med

Emma
Sa
Rebecka
Jonte
Mamma
Pappa
Kth
Sjukhus
Mikaela

- nu glömmder jag nog ej bort


Välkomna till min hemmagjorda matta!
Dags att städa rummet kanske?







Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0