hatar det här

Jag bangade nollegasquen idag, trots att jag betalade 150 spänn för det. Snacka om att kasta pengar i skön! Dessutom har jag ångest för att jag inte gick på den. Har typ varit deppig hela morgonen för det. Men jag orkar helt enkelt inte. Jag har festat typ varje vecka sen jag var 13 år gammal. Det räcker med fester för mig. Har typ vuxit ifrån det där. Ska se skolan mer som ett jobb än som en rolig grej.

Igår var jag med Christian, Chrisitan, Rebecka och Bea på Lion Bar. Vi festade inte . Bara satt och tog en cider/öl och snackade. Min brorsa var DJ tillsammans med Yosef där och de var jätteduktiga. Det var precis lagom och trevligt. Härligt att få träffa gamla kompisar igen. Jag uppskattar det så otroligt mycket.

Jag och min solstråle Christian. Är så glad att jag har dig. Du är perfekt för mig <3
Kram Emma

Ps. Jessica= Jag köpte den för typ 5 år sen på HM. Så den finns nog inte kvar. Men det borde finnas liknande på Gina Tricot eller Hm.

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Se

Fin bild :)

2010-09-18 @ 22:48:38

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0