Jonte är fotograf

Parteeey all night looooonggg
Okeejokeeej kära vänner, nu e jag hemma och jag känner att ja vrekligen behöver an spark i rumpan. E så sjukt seg så det finns inte. Ska iväg till en kompis på middag ida och sen ere parteyy! WIhoo!
Såå.. En bra ide är att sova innan jag ska dit!! Men måste plugga också.. suck jobbigt det där med att inte kunna bestämma sig om man ska sova eller plugga.... hah


Jag innan ja skulle gå och möta upp mina kompisar i stan igårkväll. Precis när jag ska ta bilden så kommer jonte in å ba: "åååhh vilken fjooortiss du ääääääär" hahah då började ja asgarva och det blev en sån här bild.. haha. Notera vilken fin mobil jag har nu när jag väntar på att min ska lagas....



DÅ sa jag: ååh men ta en bild på mig själv då om ja e så fjortis osm tar bilder på mig själv. Då gjorde han den här fantastiska bilden hahaha han är så söt. Fotografen JonteeeEeE? hahha


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0