NEJ

HEJ ERA SMÅ BLOGGLÄSARE!

Min hjärna är spilltrad i två delar just nu. Jag är sjukt stolt över mig själv för jag klarade mitt första prov på KTH, men samtidigt hatar jag mig själv för kommer behöva lägga alla mina sparpengar på en grej som bara var ett stort MISSTAG. Jag vill bara spola tillbaka tiden och bli som jag var förut.

Ikväll ska jag spela tennis med pappa. Sen ska jag och Bea ha en myskväll framför IDOL 2010. Behöver verkligen träffa Bea <3. Imorgon ska vi shoppa (som tidigare sagt i bloggen). Jag ska på jakt efter en randig klänning. Ränderna ska vara "neråt" istället för åt sidan. Sen är det typ genomskinligt tyg ovanför tuttarna. Någon som känner igen det jag beskriver?

IMORN KVÄLL är det party hos Rebecka. Bilder kommer!

LACKAR

 


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0