Presenter

Ska till Rebecka på fredag och tänkte köpa en rolig present. Det är svårt med presenter för ofta har man har ju ingen aning om vad den andra personen vill ha. Olika personer uppskattar olika saker.

Här är tre presenter som jag tycker alltid funkar:

Presentkort
Jag börjar med den tråkigaste, förlåt. Och presentkort är ganska tråkigt men samtidigt så sjukt bra.  Då slipper man köpa något den andra inte gillar. Jag måste tyvär vara ärlig och säga att jag har några plagg i garderoben som jag fått och aldrig skulle kunna tänka mig att använda.
Man kan alltid ge ett presentkort + någon liten grej man inte spenderar allt för mycket pengar på (ifall personen inte skulle gilla den). Då blire lite roligare iaf ;)

Fotografier
Ett fint foto på en själv och personen som man ska ge till är alltid en gullig present. Fotografier kan man behålla länge, man tröttnar aldrig på dem och oftast blir man glad av dem.  Jag fick en gång ett bildkollage av Bea och jag tror att jag aldrig har uppskattat en present så mycket.

"Bjuda ut" personen
Du ger personen exempelvis biobiljetter + ett presentkort på något fik i stan. Så skriver du att du hoppas ni kan gå på bio tillsammsn någon dag. Det blir ju uppskattat för då visar du att du vill träffa personen. Om personen vill träffa DIG igen eller inte är upp till honom/henne själv ;).

TIPS FRÅN COACHEN!

Jag och Bea fixade designen. Fint va? Vavava? Bea vär rolig. Hon ba: jag vill att våran blogg ska se ut som ******. We fix. Perfect results.

KRAM


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Bea

Hahaha SUpersnyggt :D !!!

2010-09-21 @ 20:45:08
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0