RÖSTA PÅ BLÅTT!

Moderaterna + Tullingepartiet e sant
Såg i ett litet utkast att emma har röstat på Tullingepartiet! det ska jag också göra, ska iväg hem från jonte snart och röstaa. Annars ska jag rösta på moderaterna, YEY! Bara man röstar blått så e de ok(a) haha, hatarrr de andra pertierna, eller njahh hatar och hatar de har väl bara en annan politik som jag inte tycker passar i det svenska samhället.

Tyvärr har jag ingen bild från igår... Men jag hoppas att Emma lägger upp bilderna på Fb eller skickar dem till mig :D !

Men ni får en annan bild från rhodor där jag och Cindy partar loss haha!

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter nicolina

Grabbarna gruuuuuuuuuuus :D

2010-09-19 @ 20:53:29
URL: http://nickita.blogg.se/
Jag heter Bea

skojar inte ;D haha

2010-09-19 @ 21:04:00
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0