TAGGAAA

Godmorgon mina kära vänner!
Emelie blev jätteglad för presenten igår. Vi hade köpt en locktång. Kan typ inte bli fel när man köper en locktång, för det finns så många olika storlekar.
När jag träffade mina vänner på middagen igår kom jag på hur mycket de betyder för mig och hur sällan jag träffar alla. Skit KTH kommer ge mig ännu mindre tid :/ Har skrivit lite om alla (som jag kommer på just nu) som betyder mycket, mest för att påminna mig själv för att jag måste träffa dem oftareee!


Nicolina-Vi var nära vänner i högstadiet. Vi började träffas (kommer inte ihåg hur, men typ gemensamma vänner) och sen Pooof så gjorde vi allt tillsammans. Förra sommaren jobbade nicolajna utanför mig så vi började umgås massa igen. Du har ett speciellt sätt som får mig att känna att du kan berätta allt för just mig . kan ligga typ en hel natt och bara lyssna på dina galna o roliga historier.

Nadj-Vi har inte känt varandra så länge alls, men känns som mycket mycket längre. Hon e bäst på att höra av sig medans jag är sämst på det. jag blir så glad av denna tjej. hon är precis som en tjej borde vara - galen, vild, snygg och med ett bra självförtroende. lööve it.

Bea-
Bea & jag var jätte "tajta" i högstadiet och ännu mer i gymnasiet. Du & jag har minnen som jag aldrig kommer att glömma. Vi har umgåtts så mycket att vi pratar typ likadant. Har haft så roligt med dig så man kan inte ana. Hoppas vi kommer att forsätta vara vänner resten av livet <3

Emsan-
Det jag minns bäst med dig var de gångerna i högstadiet när jag sov över hos dig på helgerna och vi kollade på någon rolig film. Sen så är det så kul att du vill hitta på flummiga saker, som att bygga minipepparkakshus, göra en film "om hur fjortisar är", musikvideon "mistercool", låtsas att vi är i "emelies frisörsalong" när du färgar mitt hår och att busringa typ hela dagen och så ropar din mamma "emma & emelie" så är vi helt körda! hahahah!

Rebecka-
Du började i min klass i gymnasiet och du lyfte verkligen vardagen. Jag hoppas att vi kommer att fortsätta umgås fast att vi inte längre går i samma klass. Det jag beundrar med dig är att du är så otroligt smart och duktig men samtidigt är det sjukt kul att festa med dig och hitta på roliga saker. Sen så är du en skön person att prata med.

Zerah-
Vi lärde känna varandra under rätt så "skumma förhållanden" haha - hon var tillsammans med mitt ex och hon kom hem till mig första gången med Nicolina för att konfrontera min brorsa. Efter det umgicks vi jättemycket och vi åkte tom till Spanien tillsammans. Vi har inte umgåtts mycket på sista tiden- och det är helt mitt fel. Hoppas du förstår att du fortfarande betyder mycket för mig. Jag hoppas att vi kan bli lika bra vänner som förut igen.

America-
Alltid så glad och rolig. Jag börjar skratta bara jag tänker på dig. Minns när vi spelade tennis varje dag en hel sommar och när jag åkte till tumba till dig varje dag i typ ett år. De vi gör är att snacka bara massa skit typ :D Dig har jag liksom alltid där även fast vi inte träffas så ofta.

Johanna-
Det bästa med dig är att vi alltid har samma ideér och vi tänker typ likadant oftast. Vi har samma intressen vilket gör det hela ännu bättre :D När jag pratar med dig håller du alltid med och tycker allting är så bra hela tiden. Det klickar helt enkelt.


Dagen idag:
6:00 = Vakna
6:15 = Blogga
8:00 = Matte
15:00 = Ingen mer matte
16:00 = Fixa sallad (kom ihåg)
17:45 = Afrodans
18:30 = Fixa naglarna hos Bea + göra Johanna sällskap när hon gör det.
Sen = Träffa chrisitan?



Love, Emma


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter nicolina

aaaww va gulli du är :D

hahah har INGA minnen alls av de där me att ja skulle konfrontera lucas haha kaos



<3 <3 <3

2010-09-09 @ 16:19:25
URL: http://nickita.blogg.se/
Jag heter Rebecka

Vad gullig du är Emma :)

Klart vi måste fortsätta träffas!

2010-09-09 @ 22:20:51
Jag heter ägaren

det var ja som skulle konfrontera honom ;)

2010-09-16 @ 14:10:04
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0