KRÄFTSHIVA

HEJ HOPP!
fifan säger jag barä! Jag kan inte sova fast att jag bara sov 5 timmar inatt...
Jag kom hem från Christians landställe idag. Vi hade hur kul som helst. http://www.facebook.com/video/video.php?v=431230211959 .
Veckans schema:
Måndag: KTH, Mingel med utbytesstudenter, Träna
Tisdag: KTH, Träna, Plugga
Onsdag: KTH, TRÄFFA CHRISTINA
Torsdag: KTH, Träna, Plugga
Fredag: KTH, Träna, Plugga
Lördag: Provjobba?
Söndag: Sova

Beviset på att skolan har tagit över mitt liv. Sakna men säker blir jag en datanörd!


H




Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0