Kraftskiv

Tjena mittbena!
Va händer med bloggen egentligen!? Ingen upptadering.

Igår gjorde jag en god gärning. Jag la upp några uppsatser på MIMERSBRUNN. Dom ska bli godkända först , sen kan ni säkert läsa dem om ni skulle vilja (som att ni skulle vilja, haha). Mimersbrunn har varit mitt bästa hjälpmedel hela gymnasiet. Jag har inte snott texter därifrån men jag har läst olika texter för att förstå bättre. Ibland måste man lära sig att ge och ta vilket jag nu har gjort. Ni som har gått ut gymnasiet borde lägga upp era uppsatser på mimers, man har inget att förlora på det liksom... asså... liksom...

I helgen ska jag på kräftshivah. Jag funderade på om jag ska drinka eller köpa några cider. Skulle vilja pröva några nya cider. Jag testade iof en ny som hette STRONGBOW häromdagen och den smakade skit. Den smakade typ öl med äppelsmak. Och ÖL är INTE GOTT. Ingen kan tycka att det verkligen är gott. Men Twisted Strawberry Vanilla kanske man ska testa? Namnet låter lite nice. Twisted Strawberry Vanilla. Oh yeah. Twisted.


Jag med en Briska Päron. Säkert kort! Och min arm ser helt retardet ut.

PUSS EMMA


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0