Veckans planer!

Emma är så bra på att fixa teman, hon kan det där med datorer och grejer!

Bara för att ni säkerligen inte är intresserade va vad jag ska göra denna vecka ska jag skriva ner allt som står i min kalender... Yehhey, det är inte lite alltså! Så skriver noginte ner allt haha.

Måndag:
Plugga ikapp! ()
Läs F1+F2 ()
Maila alla partier(fråga om valstugor) (x)
Kolla om det finns jobb på torsdag (x)

Tisdag:
Möte klockan 8:00 ()
Läs F3+F3
Träna med Johanna, hinner jag? ()

Onsdag:
Läs F3+F3+F4()
Skriv ut kvittot till UM1 ! ()

Torsdag:
Läs igenom F4 under håltimman, Ta med böckerna!!()
Klättra?()
Fixa Emmas och Johannas naglar? ()

Fredag:
Läs igenom F1-F4 och gör frågor ()
Shoppa och fika med BELLIS :D ! Wiiieee ! ()

Lördag:
Läs igenom F1-F4 och besvara frågorna()

Söndag:
Läs F5()


F=Föreläsning.. hehe


Såhär ser min egen designade loggbok ut :D ! Wihi hihi



Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0