EGO

HEJ SÖTNOSAR <3

Idag har jag varit i skolan (såklart) och sedan var jag och snabb-shoppade en kalender och en jordad dimmer. Mycket spännande shopping... inte.

Här nere har ni bild på min nya ego-kalender. Lugna er, jag ska byta framsida så fort jag hittar en lämplig bild. Bilden på min jordade dimmer känns inte så rolig att lägga upp.



Snart ska jag vara hos sabrina för att säga hejdå innan hon åker till china. Hon ska stanna där i ett år :'/. Måste hinna duscha innan jag ska dit så jag ska taggish nu.
Puss på er alla, Emma.


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0