Extra hår för 400/månad

Visste ni att...
Håret växer nästan dubbelt så fort under sommaren? Därför har jag köpt kosttilskott för håret nu när det börjar bli lite kallare... För att hålla igång hårets snabba tillväxt.
Jag köpte det på "life" för 400 kronor, 90 kapslar. I tre månader ska man ta 2 på morgonen och 1 på kvällen, så det blir typ att man måste köpa en ny burk varje månad i början, sen kan man bara ta en i taget. Dock står det inte om när man ser resultat, menmen det kan jag återkomma med i bloggen.


Tadaa jag och m in Priorin-förpackning



När man öppnar förpackningen finner man detta..



Öppnar man burken finner man detta....



Öppnar jag munnen så äter jag upp den lilla kapseln :D hihihihihiih







Jessica:
vart kommer den första klänningen på bilden ifrån? skit fin :)

Svar: Hej Jessica, nu får vi hoppas på att Emma läser det här eftersom det är hennes klänning. Hon får svara på det när hon kör sitt inlägg för jag har då  inte den blekaste aning, hihi!


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0