Finest

Nä nu ska jag gå och lägga mig! Ciao Bambinos!


Här har vi mig och Jonte på Grodan i vintras. Vad stiliga vi är haha!




Fast vi har ju också en helt annan sida med, hahah!

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter C ♥

allt bra med er tjejer ? :)

2010-08-26 @ 23:31:17
URL: http://ailicec.blogg.se/
Jag heter Anonym

Hej, jag ska resa utomlands nu så kommer tyvärr inte kunna följa eran blogg längre :D har följt beich sen första dagen och den här i cirka 2 år, kul att ni har startat upp den igen :D Tack för mig, // fotmannen:D

2010-08-27 @ 01:47:12

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0