himmelssäng

Grattis till Bea som fyller 19 år idag! Nu har jag och Beich känt varandra i 5 underbara år <3 Hoppas att du får en fantastisk dag :)

Tyvär har min dag inte varit så rolig. Har haft ångest hela dagen. Kan i och för sig bero på att jag drack igår. Istället för att jag blir bakis får jag alltid fylleångest. Vet inte om det är bättre eller sämre än att bli bakis men det är förjävligt ändå.

Mamma kommer hem snart och vi ska fixa det sista till min himmelsäng. Har alltid tyckt det är så fint med himmelsängar. Hoppas min blir fin också. Det kommer nog få mig på topphumör igen.



Förresten så fick jag en ps3 av min brosa. Någon som kan tipsa om några roliga spel?

Kram Emma


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter jonte

red dead redemption, det är typ som gta spelen fast i vildvästern!

2010-08-23 @ 19:29:37
URL: http://beich.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0