Liten uppdatering

förord: vi måste fixa en ny, riktigt snygg header...


oouuhaabuuuööhaaaa, kom precis hem från Emma. har delat ut ett antal presenter i familjen... Måste packa ut alla blöta grejor och så :P.. Fettjobbigt.. Sen ska jag ut och måla igen .. yee haha. Kommer väl antagligen däcka sönder av trötthet vid tolv ikväll, men vi får väl se :) .

btw btw !! Emma ska färga håret idag, hon åkte iväg till huddinge nyss för att köpa.. SÅ vi får väl se vad hon ska köra på för färg idag ;) !

Jag just nu... Gud vad liten jag ser ut :P lr? Haha, har tänkt på det den senaste tiden... ser ut som en liten 15åring...
Ahhh mitt härliga rum :D!



Jag gillar den här bilden, ser så glad ut haha :D !



schtekarbilden, haha checka in mig i bakgrunden ;) !

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

Kan inte ni fota era fötter som ni gjorde för prick ett år sedan :D

2010-08-13 @ 17:36:50

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0