pub-runda

Skolan
Är i skolan just nu, slutar klockan 3 .. Har precis haft mitt nolleuppdrag som gick bättre än bäst haha, nej men vi va riktigt duktiga ;D !!
Kommer film på det sen.

Pubbis
Nu ska ja gå på lektionen och sen så hem och duscha/fixa mig.. och dra ut på pubrundan om jag nu orkar... vi får väl se, ska möta upp Emma där i alla fall om jah drar dit. Ska upp klockan 6 imorgon så det känns inte so världens bästa ide lixom ... menmen, drar jag så åker jag väl hem vid 8 . Bara checka läget lixom :) ..

Jag och nicolina på Cafet i vintras

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0