Sick day

Tjulahopp.
Vilken tråkig dag det har varit. Sovit bort hela dagen. Meningen var att jag skulle färga håret men har helt enkelt inte pallat. Nu kollar jag på en judefilm (ärligt). Handlar om en liten 13 kille som ska ha en bar mitzva och han håller på super sig full innan det. Måste vara den skummaste jag sett.
Imorgon ska jag på tjejfika med några som kommer att gå i samma klass som mig på kth. Ska bli spännande att lära känna lite fler datanördar! Ska försöka ta lite bilder. Men vågar man ta bilder på folk man inte känner så bra? :O
Bea, jag och Johanna. + lite fötter. Ej meningen iof.
Emma


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Anonym

grr, den 18 augusti är det exakt ett år sedan, då hoppas jag att ni två tar en ny bild till mig <3

2010-08-13 @ 22:22:21

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0