tattooooo??

Hmm, har funderat över om jag ska tatuera mig eller inte .. eller jag vill ju, men vet inte om jag vill. haha, aja jag vet inte. För på vissa e det ruggigt snyggt ovh på andra ser det inte riktigt helt okej ut....

Skola imorgon klockan nio, suck.. så jobbigt att gå upp så tidigt på morgonen!! Måste gå och lägga mig nu innan jag hostar ner hela mitt rum.. Måste sooomna iiin :D hihi.

Mamma kom hem idag och gav mig en fett söt sak :D lägger upp den imorgon bitti!


jag och mikaela i somras(är sommaren över?? haha ), miss u



God Natt, Bea


Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Mika

Miss u too! <333

2010-08-17 @ 17:17:48
URL: http://redapples.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0