Tjue

Tjena!
Jag håller med Bea, det är mycket snyggare att vara blek *host host host*, men jag får satsa på att vara blek i vinter eftersom att solen aldrig vill visa sig.
Idag köpte jag två böcker och de kostade mig 700 kronor. Sorligt... Jag har fortfarande typ 3 böcker kvar att köpa som kommer att kosta mig runt 400 kronor styck.
Ska lägga upp bild på mina böcker senare BARA för att de kostade mig 700 spänn.

Här är en bild från Peace&Love i somras. Se la upp dom på face igår så det är därför jag lägger upp den på bloggen NU. Peace&Love var kul men aldrig mer.

puss Emma

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0