Bananie

Hej kära vänner!
Igår sov Carro hos mig och vi snacka om massa roliga saker. Idag har jag bara SLAPPAT framför tvn med Terese (min brosas flickvän). Vi kollar just nu på Jon Kate & åtta barn. Riktigt spännande. Imorn ska jag ladda inför att jobba 4 dagar i sträck (eller 4 nätter kanske man ska säga). Ska bli riktigt roligt! Massa folk nu vid juletid. Jag jobbar som sagt på BALLBREAKER för er som vill komma och hälsa på. Jag hoppas verkligen att någon jag känner kommer VORE SUPERKUL!

Jag och min favorit HANNIEBANANIE <3

 

KRAM EMMA


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0