Love

Mr nr1. Min första kärlek. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Varje gång jag hörde hans röst så fick jag fjärilar i magen. Vi blev tillsammans och till en början var allt perfekt, men han tränade 7 gånger i veckan och spelade sitt dumma spel så han hade aldrig tid med mig. Efter ett tag började han festa också så jag gav upp. Jag gjorde slut och det tog lång tid innan jag kom över honom. Nu tycker jag han e världens sämsta människa och jag skulle slå honom om jag såg honom.

Mr nr2. En "hopplös romantiker" som verkligen var kär i mig. Han gav mig komplimanger hela tiden och jag kände mig verkligen speciell. Det här är inte den typen av kille jag brukar gilla egentligen men jag föll för hans charm. Tyvär tog det inte lång tid innan jag insåg att jag inte var kär utan att han bara smickrade mig.

Mr nr3. Världens bästa kille. Han fick mig att må bra på alla sätt och vis. Varje gång jag blev sur så hade han tålamod och lyssnade och förstod mig alltid. Om jag fick bestämma hur en pojkvän ska vara så skulle han nog kunna kryssa alla punkter. Det tog slut för att jag kände aldrig det där "klicket" som man behöver för att ett förhållande ska kunna hålla i längden.

Mr nr4. Jag hade varit intresserad av den här killen i flera år och tillslut så blev han min. Även fast jag snabbt märkte att vi inte passade ihop så kunde jag inte släppa honom. Han var för speciell för det. Fick frågan en gång för några år sen om jag var tänd på honom och jag svara "jo visst, men han är mera en kille jag skulle gifta mig med". Jag var kär, men inget egentligen kändes helt rätt förutom hans närhet. Inget kan slå hans mysiga kramar och hans pussar. Önskar att det räckte för att fortsätta ett förhållande, men det gör det inte.

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter Linnea

Mycket synpunkter på varje Mrs. Hur är du som flickvän själv egentligen?

2010-12-13 @ 17:09:14
Jag heter christina nadj

Linnea hon är grym som flickvän !, felfri

2010-12-14 @ 02:29:24
Jag heter Hanna Alenskog

Världens bästa tjej. Hon förtjänar den bästa.

2010-12-14 @ 13:55:49

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0