Mums med mat

Helt slut. Har käkat alldeles för mycket idag.. För jag trodde att jag mådde dåligt för att jag int ehade ätit ( hade käkat gröt + 3 mackor till frukost) .. Meeen endå så tänkte jag det.. Å då fick jag en flapjack av magnus.. och sen käkade jag mina 2 mackor som ja hade med mig.. och sen så käkade ja mig lunch.... Å då höll ja på att dö... MEEnnn Smart som jag är så käkar jag 3??? Portionen crunchy?(stavas d så?) och låg framför tv:n och kollade på I Form Med Anna-Anka .. (Bästa programmet btw haha)... aaa Men efter de så dog ja alltså haha dog i soffan.. Typ i en timma.. Sen så vare 2 timmar kvar till träningen å då tvingade ja mig själv att inte käka ngt för då skulle ja spytt.. YES ! Där har ni mitt fina inlägg.. om .. mat? aa .. Kul blogg! Haha...

Och nu: Keso och Hallo-Creme :D !! SJUUKT GOTT !


Emma och jag på Rhodos .. Haha MAckor med Tonfisk.. majonäs.. och KETCHUP! hahah

Mums

/ BEa

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0