Dagens kalorier


Okejokej, nu ska ni få höra på grejer.. Har ni någonsin hört talas om 1-1=0 ? Det berättade Magnus för mig som förut hade fått höra det av sin tränare. Såå, alltså alla kalorier som du käkar måste du få bort för att kunna gå ner i vikt! I mitt fall är det inte vikten som jag är ute efter att minska utan att få magrutor, Yeey haha den dagen de kommer fram ska jag .. aa ja vet inte. Men i alla fall.. Jag har klarat av 1-1=0 :regeln idag!


Idag har jag konsumerat:
Ca 2000 kalorier, kommer att skriva nyttiga maträtter senare genom tiden.

Träningen idag:
Tränade på roddmaskinen idag, 1000 kalorier. Hade tänkt att köra med tusen-regelt varje dag!
Och om man ska räkna med allt som jag förbränt under dagen så bli det väl ca 1000 till`? Så jaa 2000-2000 är ju noll!

Såå känner mig nöjd med dagens insatser höhö!

Ska sova nu, har inte gått och lagt mig så sent på evigheter haha! God natt små barn. Och kom ihåg, mat är bara energi inget som du ska trycka i dig (anna anka sa något sådant).. :D smart.


en trött bea

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0