Dagens Tips

Ge rumpan en rejäl omgång!
Hej och hå, här är en liten video på hur du ska göra för att få en fastare och snyggare rumpa!
Dock är jag också nybörjare just på den här punkten så det kanske inte är helt superstadigt med balansen, men jag gjorde mitt bästa och det kändes :) !


Kör det här 5x20 gånger så känner du defenitivt att det tar!!




I slutet efter ett "hack" så är det lite svårare, dock inte så många för att jag råkade klippa filmen där.. Sen visste ja inte hur ja skulle få tillbaka det.. !

Endast de senaste kommentarerna visas
Jag heter pennie

haha de ser roligt ut :D

2010-11-10 @ 22:40:56
URL: http://penniiie.blogg.se/

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0