Emma skriver

Hejsan hoppsan.
Det var ju ett tag sen jag skrev, men nu kommer det!
Håller på kollar på "Kvinnors hemliga liv" på tv3. Handlar om swingers. Verkar lite sjukt men samtidigt småkul. Snart kommer Christian och håller mig sällskap också!

Smart inredningstips
Min föredetta kollega Karro höll på prata om att hon skulle köpa en kandelaber att hänga sina smycken på, och det lät som en superbra ide! Jag kollade nyss runt på google på fina kandelaber och det fanns många. Ska köpa en så fort jag hittar en fin på stan. Om någon ser en någonstans så snälla säg till!

Typ som denne!

Kram Emma

Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0