Talar ut

Det är bra att jag har en blogg för att ibland måste man tala ut.

Dagens "Emma" Nummer 1:
KONSUM I TULLINGE HAR ÖPPET TILL 22:00 ! Fett nice. Då slipper man komma på vad man är sugen på INNAN filmen utan också MEDANS filmen är på. Jag är så glad!

Dagens "Emma" Nummer 2:

KILLAR: När en tjej frågar "är jag snygg?" så ska ni sjunga låten "Just the way you are" av Bruno Mars. Det skulle göra livet enklare för oss alla.

Dagens "Emma" Nummer 3:

Ser fram emot lördag ;)

Nu:
Snart ska jag bada. Det är så avslappnande efter ett långt arbetspass. Skriver mer efteråt om jag hinner. LOVE YOU GUYS BYE BYE <3



SAKNAR SOMMAREN !


Endast de senaste kommentarerna visas

Här var det kommentarer, massor av kommentarer

Vad heter du?
VIP

din e-mejl: (publiceras kanske, vem vet)

du kanske möjligtvis har en blogg?

Är du klar med allt ovan? Om ja, varsågod att skriva kommentaren. Om nej, skriv skiten endå.

Trackback
RSS 2.0